پاورپوینت مديريت جامع كيفيت TQM اسلاید

مطالب دیگر:
📝تحقیق پورتال‌ هاي سازماني، رويكردي نوين در مديريت شبكه محور📝تحقیق بنتونيت📝تحقیق بعد جهاني مديريت زنجيره تامين📝پاورپوینت بسته بندی اتمسفر اصلاح شده📝پاورپوینت برنامه ریزی و طراحی تمرین📝پاورپوینت آزمايش هاي اچ. آي. وي📝پاورپوینت اضافه ولتاژها و حفاظت تجهيزات سيستم قدرت📝تحقیق مدولاسيون QAM📝تحقیق مدولاسيون AM📝تحقیق سيستم های مخابراتی رادیو📝تحقیق مدارهای شناور- حفاظت در برابر شوک الکتریکی📝تحقیق مدار سری📝تحقیق مدار دزدگیر اتومبیل📝تحقیق مدار تلویزیون📝تحقیق مختصری راجع به ماشین های ac و dc📝تحقیق مختصری درمورد الکترونیک و قطعات الکترونیکی پرمصرف در مدارات الکترونیکی📝تحقیق مختصات و قابلیت دستگاه سانترال (مرکز تلفن) Panasonic📝تحقیق محاسبات پخش بار و اتصال كوتاه با نرم افزار Power Factory DIgSLIENT📝تحقیق مبدل هاي آنالوگ به ديجيتال📝تحقیق مبدل گشتاور چگونه کار مي کند؟📝تحقیق مانومترها📝تحقیق ماشين DC📝تحقیق تاريخچه پيدايش ماشين هاي الكتريكي📝تحقیق ماشين حساب با استفاده از 8051📝تحقیق ماشين‌ هاي جريان متناوب
پاورپوینت مدیریت جامع كيفيت TQM اسلاید متشکل از 51 اسلاید ، در قالب پاور پوینت قابل ويرايش و اماده ارائه بخشی از محتوا :: ارائه مي باشد مديريت جامع كيفيت TQM فلسفه مديريت ارتقاي کيفيت از انتخاب فلسفه مديريتي شروع مي شود. در سفر بي پايان ارتقاي کيفيت |31013535|اِی اف-afo|پاورپوینت مديريت جامع كيفيت TQM اسلاید
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت مديريت جامع كيفيت TQM اسلاید هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

پاورپوینت مدیریت جامع كيفيت TQM اسلاید
متشکل از 51 اسلاید ، در قالب پاور پوینت قابل ويرايش و اماده ارائه

بخشی از محتوا ::
ارائه مي باشد مديريت جامع كيفيت TQM فلسفه مديريت ارتقاي کيفيت از انتخاب فلسفه مديريتي شروع مي شود.
در سفر بي پايان ارتقاي کيفيت نقطه شروع براي تلاشهاي ارتقاي کيفيت در يک سازمان انتخاب آگاهانه يک فلسفه مديريتي است.
ابتدا بايد مديران ارشد سازمان از ميان فلسفه هاي مديريتي رايج فلسفه اي را براي جهت دادن به تلاشهاي سازمان خود انتخاب نمايند .
بايد توجه کرد که انتخاب درست اگر چه بسيار حائز اهميت است ،ولي اگر قرار است فلسفه مديريتي انتخاب شده موجب تحول اساسي در سازمان گردد اجراي صحيح آن کمتر از اجراي آن نمي باشد.
مديريت جامع کيفيت با داشتن ارکان فلسفي و اصول ساده و قابل درک و فراهم نمودن يک بستر طبيعي براي تلاشها شايد تنها گزينه در پيش روي مديران باشد سه رکن مهم فلسفه مديريت جامع کيفيت يعني مشتري محوري فرايند گرايي و ارتقاي مستمر هم در رأس يک سازمان و هم در قاعده آن قابل درک و اجرااست.
تعريف مديريت جامع کيفيت مديريت جامع کيفيت فرايندي است متمرکز بر روي مشتريها، کيفيت محور، مبتني بر حقايق، متکي بر تيمها که براي دستيابي به اهداف استراتژيك سازمان از طريق ارتقاي مستمر فرايند ها، توسط مديريت ارشد سازمان رهبري مي شود.
ارکان فلسفي مديريت جامع کيفيت فرايند گرايي: سازمان را فرايندي مي بينيم که در آن همه افراد بصورت افقي در مراحلي از فرايند، قرار مي گيرد. مشتري محوري: تمامي افرادي که روي فرايند کار مي کنند و آنها که نتيجه فرايند را کسب مي کنند در واقع همکار و شريک هستند.
ارتقاي مستمر و فراگير فرايندها و سيستمها: با تمرکز بر ارتقاي عملکرد فرايندها و سيستمها و توانمند سازي کارکنان ،تلاش مي شود فرايندها و سيستمها بطور دائم در جهت پاسخ به نيازها و انتظارات مشتريها بهبود يابند.
سير تكاملي روند مديريت كيفيت جامع (TQM) 1- تلاشهاي ابتدايي در ايجاد آگاهي در مورد كيفيت جامعه: امروزه صنايع بيشتر كشورهاي پيشرفته در تب و تاب جنبش بهبود كيفيت هستند.
اين امر تا اندازه اي ناشي از پيدايش ژاپن به عنوان يك نيروي اقتصادي جهاني است و تا اندازه اي هم ناشي از افول آمريكا بعنوان سردمدار نيروي اقتصادي جهان آزاد است.
در سالهاي اخير در آمريكا به شكل فزاينده يك تجديد نظر اساسي در صنايع و كسب كار شركتهاي اين كشور بوجود آمده تمركز اين تجديد نظر برمقوله كيفيت وبهبود فرايند هاي مربوط آن است كه در شكل گيري روندي كه ما امروزه آن را «مديريت كيفيت جامع» مي ناميم نقشي بس موثر دارد. پايه اوليه TQM))بوسيله ادوارد دمينگ كه يك دانشمند آمريكايي بود در سالهاي پس از جنگ جهاني دوم در ژاپن پي ريزي شد.
وي در تجديد حيات اقتصادي ژاپن كمك زيادي كرد تا آن كشور بصورت يك غول صنعتي و توليدي دردنيا مطرح گرديد. 2- دمينگ و ژاپن : اقدامات دمينگ در آغاز بر پايه فنون آماري كنترل كيفيت قرار داشت كنترل آماري با بازبيني فرآيندها وبهره گيري از داده هاي كنترل شده گسترده اي( شامل حدود بالا وپايين قابل پذيرش) براي يك فعاليت را مشخص مي كند.
چنانچه فرايندي در چارچوب اين گستره قرار گيرد گفته مي شود كه فرآيند زير كنترل آماري است در غير اين صورت فرايند بيرون از كنترل بوده و بايد بهبود لازم در آن بوجود آيد