پاورپوينت استراتژی در مدیریت

مطالب دیگر:
🔗تحقیق استصحاب🔗تحقیق برهان نظم و اشكالات پيرامون آن🔗تحقیق نكات ايمني در برق🔗تحقیق ربا در اسلام🔗تحقیق وجوه افتراق بدل و عطف بيان🔗تحقیق الکترونیک عمومی🔗پکیج زبان تخصصی رشته های نفت، گاز، پتروشیمی، شیمی، پلیمر و صنعت نفت🔗پاورپوینت خلاصه نکات کتاب مدیریت استراتژیک فرد. آر. دیوید (Fred R.David)🔗پاورپوینت گوجه فرنگی و صنعت تولید رب🔗پاورپوینت ارزیابی عملکرد سرمایه گذاری (ویژه ارائه کلاسی درس مدیریت سرمایه گذاری)🔗پاورپوینت درآمد، هزینه، سود و زیان غیرعملیاتی🔗پاورپوینت کنترل مدیریت و اندازه گیری عملکرد استراتژیک🔗تحقیق بررسي نقاط قوت و ضعف آموزش الكترونيك🔗تحقیق روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی دوره ابتدایی🔗چگونه شیوا و رسا صحبت کنیم؟🔗تحقیق بررسی راهکارهای عملی کاهش ضعف املا در دانش آموزان پایه دوم دبستان🔗تحقیق بررسی دیدگاه معلمان کلاس اول ابتدایی در مورد کتب🔗تحقیق آموزش و پرورش ایران🔗تحقیق آلمان و آموزش و پرورش در آن🔗تحقیق آموزش بزرگسالان🔗تحقیق آينده نگري در نظام آموزشي (پنج سال آينده)🔗تحقیق الگوهاي خاموش و پنهان در نهادهاي پرورشي در جوامع بسته و جوامع باز و آزاد🔗ادبیات و مبانی نظری تحقیق سيستم ارزشيابي عملكرد كاركنان🔗تحقیق اهداف و امکان سنجی تاسیس یک موسسه کامپیوتری🔗تحقیق اقتصاد اطلاعات در کشورهای در حال توسعه و ایران
پاورپوینت استراتژی در مدیریت متشکل از 40 اسلاید ، در قالب پاور پوینت قابل ويرايش و اماده ارائه بخشی از محتوا :: استراتژی در مدیریت مقدمه استراتژي ،يك بازي جدي ، دقيق و اغلب رويايي است كه مديران همه روزه به آن مشغولند. نوعي بازي كه مديران با ديگرگروه |31013544|اِی اف-afo|پاورپوينت استراتژی در مدیریت
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوينت استراتژی در مدیریت هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

پاورپوینت استراتژی در مدیریت
متشکل از 40 اسلاید ، در قالب پاور پوینت قابل ويرايش و اماده ارائه

بخشی از محتوا ::
استراتژی در مدیریت مقدمه استراتژي ،يك بازي جدي ، دقيق و اغلب رويايي است كه مديران همه روزه به آن مشغولند. نوعي بازي كه مديران با ديگرگروه ها در سازمان خود يا ديگر سازمانها ويا با افراد درون يا بيرون سازمان انجام مي دهند. كوچكترين بازيكنان اين بازي را مديران ، سهامداران ، بازرگانان ، و.... تشكيل مي دهند وبزرگترين بازيكنان نيز از تيمهاي قدرتمند مديران ارشد در شركتهاي بين المللي و سازمانهاي دولتي شكل مي گيرد. برخي از بازيكنان داخلي ، بخشها و ديگر واحدهاي تجاري و حتي ساير گروهها ناميده مي شوندو برخي از بازيكنان خارجي را مشتريان، عرضه كنندگان وحتي رقبا قانونگذاران و سرمايه گذاران مي نامند.
. هوندا در برابر جنرال موتوروز
مثال بارز بازي استراژي ، ماجراي هوندا و جنرال موتوروز است. در اواخر دهه 1950، مديران هوندا حركتي در بازار موتور سيكلت هاي آمريكايي پديد آوردند ، آنها كوشيدند كه نظرات وزارت بازرگاني ژاپن MITI را براي پشتيباني از اين اقدام جلب كنند:اما موفق نشدند . آتها با هدف فروش موتور سيكلتهاي بزرگ در آمريكا فعاليت خود را آغازكردند ، ولي دريافتند كه مشتريان بالقوه تمايلي به موتور سيكلتهاي ياد شده ، ندارند . بنابراين كاگزاران هوندا از فروش موتور سيكلتهاي كوچك به جاي موتور سيكلتهاي پيشين ، كار آفريني هوندا را به نمايش گذاشتند . مديران جنرال موتورز توجهي به اين حركت نكردند . براستي ، چرا بايد توجه مي كردند! كه آنها توليد خودرو بود ، نه موتور سيكلت . آنها با داشتن 50 درصد از سهام بازارهاي آمريكا قويترين توليدكننده و تسخير كننده بازار در اين زمينه بودند. از همين رو ،ورود موتورهاي بسيار كوچك وارداتي ساحل غربي ، ارزش توجه جدي نداشت .
ولي به طور معمول ، رقيبان از زاويه اي غير منتظره وارد استراتژي مي شوند وهوندا با ايجاد تغييرات جزئي ، موجب تحول در بازار شد و نتايج مطلوبي دست يافت . هوندا در سال 1960 قابليت ها و تواناييهاي خود را در صنعت خودرو بدون آنكه از سويIT حمايت و پشتيباني شود ، در آمريكا به معرض نمايش گذاشت ، تا آنجا كه در سال 1970 موافق به صادر كردن خودرو به بازار آمريكا شد. اين روند به گونه اي بود كه تا سال 1978 ،204 درصد از سهام بازار در اختيار اين كارخانه قرار گرفت و در دهه بعد توانست تواناييهايش را در توليد و صنعت خودرو در كشور آمريكا به نمايش درآورد و 7 درصد سهم بازار را به خود اختصاص دهد.
با توسعه ديگر صنايع در ژاپن و وارادات خودرو به آمريكا ، سهم خودروي ژاپن در بازار آمريكا از ميزان صفردر سال 1950 به مرز 30 درصد در اواخر دهه 1980 رسيد . در حالي كه سهم بازار جنرال مو ترز از 50 درصد به 33 درصد كا هش يافت و گذشته از ان ميزان سود و ارزش سهامش نيز سقوط كرد . اين در حالي بود كه عملكرد آن نيز به طرز محسوسي رو به نزول مي رفت . در سال 1992 وضعيت جنرال موتورز از نظر مسائل ياد شده همچنان رو به نزول بود