پاورپوينت برنامه ریزی استراتژیک مراحل و متدها

مطالب دیگر:
📖نمونه سوالات دروس عمومی آزمون استخدامی📖جزوات دروس عمومی آزمون های استخدامی📖براش (قلمو) brush نرم افزار فتوشاپ انواع درختان📖براش (قلمو) brush نرم افزار فتوشاپ - به شکل شعله آتش📖پیشینه ومبانی نظری تحقیق شادکامی در روان شناسی📖پیشینه ومبانی نظری تحقیق شادکامی و نشاط📖پیشینه ومبانی نظری تحقیق شیوه فرزندپروری و تعاریف آن📖پیشینه ومبانی نظری تحقیق فرهنگ کیفیت محوری📖پیشینه ومبانی نظری تحقیق فناوری اطلاعات📖پیشینه ومبانی نظری تحقیق کارکرد های اجرایی و کارکردهاي شناختي📖پیشینه ومبانی نظری تحقیق کشف امید📖پیشینه ومبانی نظری تحقیق کفایت اجتماعی📖پیشینه ومبانی نظری تحقیق مثبت نگری و خوش بینی📖پیشینه ومبانی نظری تحقیق انسان و مسئولیت پذیری📖پیشینه ومبانی نظری تحقیق مفهوم تربیت وپرورش دادن📖پیشینه ومبانی نظری تحقیق مفهوم رضایت شغلی کارکنان سازمان📖پیشینه ومبانی نظری تحقیق کانون کنترل سلامت📖پاورپوینت متحرک-قالب پزشکی با تصویر متحرک مغز انسان📖مبانی نظری وپیشینه پژوهش منظور از افسردگي📖پیشینه ومبانی نظری تحقیق راهبردهای مقابله ای لازاروس و فولکمن📖پیشینه ومبانی نظری تحقیق نارسایی هیجانی📖پیشینه ومبانی نظری يژوهش حمایت اجتماعی📖پیشینه ومبانی نظری يژوهش خودافشاسازی📖پیشینه ومبانی نظری يژوهش مفهوم خودتنظیمی📖مطالعات امکان سنجی مقدماتی تولید زیپ
پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک مراحل و متدها متشکل از 69 اسلاید ، در قالب پاور پوینت قابل ويرايش و اماده ارائه بخشی از محتوا :: برنامه ریزی استراتژیک مراحل و متدها (Management) مديريّت فرآيند انجام كارها به‏طور اثربخش و كارآ به‏وسيله ديگران تعريف مد|31013548|اِی اف-afo|پاورپوينت برنامه ریزی استراتژیک مراحل و متدها
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوينت برنامه ریزی استراتژیک مراحل و متدها هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک مراحل و متدها
متشکل از 69 اسلاید ، در قالب پاور پوینت قابل ويرايش و اماده ارائه

بخشی از محتوا ::
برنامه ریزی استراتژیک مراحل و متدها

(Management) مديريّت

فرآيند انجام كارها به‏طور اثربخش و كارآ

به‏وسيله ديگران

تعريف مديريت

مديريت فعاليتي است منظم درجهت تحقق اهداف معين ازطريق ايجادروابط ميان منابع موجود، انجام دادن كاربامشاركت افراد ديگروشركت فعال در تصميم گيري

(Management Functions) وظايف مديريّت

تعيين اهداف و روش دستيابي به آن‏ها

تنظيم كارها، اختيارات و منابع بين كاركنان

اعمال نفوذ و ايجاد انگيزه در كاركنان

مقايسه فعّاليّت‏ها با استانداردهاي برنامه

برنامه‏ريزي(Planning)

سازمان‏دهي (Organizing)

رهبري (Leading)

كنترل (Controlling)

برنامه‏ريزي به‏سان لكوموتيوي است كه واگن‏هاي

سازمان‏دهي، رهبري و كنترل را به حركت در مي‏آورد