پاورپوينت تعاريف كيفيت

مطالب دیگر:
📒مجموعه بینظیر بیت های اهنگ های مهراب-مکس مارکت📒کتاب صوتی مرگ مرموز📒آموزش حرکت دادن اجسام با ذهن!!!!-100%تضمینی📒بیت شب یلدا از امیر تتلو-مکس مارکت📒بیت شب تیره از امیر تتلو-مکس مارکت📒کتاب صوتی نا تور دشت📒دانلود پاورپوینت روانشناسی اصول کار کلینیک ترک سیگار📒دانلود پاورپوینت روانشناسی ( حوزه های انسان شناسی )📒کتاب صوتی اصول فلسفی و روش رئالیسم📒دانلود پاورپوینت روانشناسی نظریه های یادگیری رفتاری📒دانلود پاورپوینت روانشناسی ( روش عقلانی در تربیت اسلامی )📒کتاب صوتی پدر خوانده برای تاریخ📒کتاب صوتی رهایی از شائو شنگ📒کتاب صوتی رمان گرازی ئولا📒کتاب صوتی تفتیش عقاید📒کتاب صوتی طهرا ن قدیم📒دانلود پاورپوینت روانشناسی ( اخلاق حرفه ای در ورزش )📒دانلود پاورپوینت روانشناسی ( طلاق روانی )📒دانلود پاورپوینت روانشناسی ( اصول اخلاقی )📒دانلود پاورپوینت روانشناسی ( ۱۵ نکته روانشناسی موفقیت با عنوان آيا مي دانستيد )📒دانلود پاورپوینت روانشناسی ( نقش عقل فعال )📒دانلود پاورپوینت روانشناسی ( تاریخچه مکانیسم‌های دفاعی )📒دانلود پاورپوینت روانشناسی ( اخلاق حرفه ای در مشاوره ورزشی )📒دانلود پاورپوینت روانشناسی ( حمایتهای روانی در سوانح طبیعی )📒دانلود پاورپوینت روانشناسی ( پیشگیری از خود کشی )
پاورپوینت تعاريف كيفيت متشکل از 41 اسلاید ، در قالب پاور پوینت قابل ويرايش و اماده ارائه بخشی از محتوا :: تعاريف كيفيت شايستگي جهت مصرف درجه اي از برآورده سازي الزامات توسط مجموعه اي از ويژگي هاي ذاتي. تطابق با نيازهاي مشتريان Juran Crosby The Intern|31013551|اِی اف-afo|پاورپوينت تعاريف كيفيت
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوينت تعاريف كيفيت هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

پاورپوینت تعاريف كيفيت
متشکل از 41 اسلاید ، در قالب پاور پوینت قابل ويرايش و اماده ارائه

بخشی از محتوا ::
تعاريف كيفيت شايستگي جهت مصرف درجه اي از برآورده سازي الزامات توسط مجموعه اي از ويژگي هاي ذاتي.
تطابق با نيازهاي مشتريان Juran Crosby The International Organization for Standardisation قانون سازمان پايدار Kano مدل نيازهأي انگيزشي نيازهاي عملكردي نيازهأي اساسي جنبه هاي كيفيت محصولات عملكرد قابليت اطمينان قابليت دوام قابليت تعمير پذيري زيبايي ويژگيها انطباق با استانداردها كيفيت درك شده بررسی چند واژه تاريخچه و سير تكامل تضمين كيفيت از نظر پروفسور فيگنباوم قبل از سال هاي 1900 عصر كنترل كيفيت كارگري سال 1918 عصر كنترل كيفيت سرپرستي ( سر كارگري ) سال 1937 عصر كنترل كيفيت بازرسي سال 1960 عصر كنترل كيفيت آماري سال 1980 عصر كنترل كيفيت جامع كنترل كيفيت كارگري تا پايان قرن نوزدهم كه پيشه ور محصولات خود را شخصا توليد، بازرسي و تاييد مي نمود ادامه داشت قبل از سال هاي 1900 عصر كنترل كيفيت كارگري تاريخچه و سير تكامل تضمين كيفيت از نظر پروفسور فيگنباوم با ظهور مفهوم توليد انبوه در اوايل قرن نوزدهم و با طبقه بندي شدن كارها مسئوليت كيفيت به عهده سركارگران محول شد .
(سال 1918 عصر كنترل كيفيت سرپرستي ( سر كارگري تاريخچه و سير تكامل تضمين كيفيت از نظر پروفسور فيگنباوم نيازمندي هاي توليد در طول جنگ جهاني اول موجب گرديد تا لزوم بازرسي هاي صد در صد احساس شود سال 1937 عصر كنترل كيفيت بازرسي تاريخچه و سير تكامل تضمين كيفيت از نظر پروفسور فيگنباوم تاريخچه و سير تكامل تضمين كيفيت از نظر پروفسور فيگنباوم با بكارگيري ابزارهاي آماري ( مثل نمودار كنترل و نمونه گيري ) به جاي بازرسي صد در صد ، توسعه بازرسي متداول بصورت نمونه گيري و فنون آماري در مراحل توليد و خدمات به كارگرفته شد .
سال 1960 عصر كنترل كيفيت آماري با انتشاركتاب " كنترل كيفيت جامع" اثر دكتر آرماند فيگنباوم در سال 1951 ، زمينه هاي فكري ‌لازم براي تغيير گرايش از كنترل كيفيت آماري به كنترل كيفيت جامع در بين توليدكنندگان آمريكايي به وجود آمد.
سال 1980 عصر كنترل كيفيت جامع تاريخچه و سير تكامل تضمين كيفيت از نظر پروفسور فيگنباوم اصول هشت گانه مديريت كيفيت اصل 1- تمركز بر مشتري اصل 2- رهبري اصل 3- مشاركت كاركنان اصل 4- رويكرد فرايندگرا اصل 5- رويكرد سيستمي اصل 6- بهبود مستمر اصل 7- تصميم گيري بر مبناي اطلاعات واقعي اصل 8- روابط با تامين كنندگان براساس منافع دوجانبه تمركز بر مشتري سازمانها وابسته به مشتريان خود هستند اصل 1 Customer Focus تعيين نيازها و انتظارات مشتريان الزامات رضايت مشتري تمركز بر مشتري اصل 1 Customer Focus نقش سازمان براي تمركز بر مشتري نقش شماره 1 : هميشه حق با مشتري است. نقش شماره 2 : اگر مشتري اشتباه مي‏كند، به نقش شماره 1 مراجعه شود.
مشتري خارجيمشتريان خارجي در بيرون از سازمان بوده، محصولات يا خدمات آن را مي‏خرند مشتري داخليمشتريان داخلي در درون سازمان هستند.
هر فرد كه در فرايندي سهم دارد مشتري عمليات و فرايند قبلي مي باشد رهبري مديران وظيفه دارند با تعيين هدف و جهت حركت سازمان و با ايجاد محيطي مناسب زمينه مشاركت فراگير سازمان را فراهم سازد.