پاورپوينت چرا کیفیت

مطالب دیگر:
🔥تحقیق در مورد چرا بدون علم سخن مي گوييد ؟ 🔥تحقیق در مورد چند آية ‌قرآن با ترجمة‌ انگليسي 11 ص 🔥دانلود تحقیق درباره ارزيابي شركت هدف بعنوان مأخذي براي قيمت خريد 🔥دانلود تحقیق درباره آزمایشگاه شیمی عمومی🔥دانلود تحقیق درباره بررسی و ارزیابی شرکت🔥دانلود تحقیق درباره اسپم و اسپمر (spam va spamer)🔥دانلود تحقیق درباره علم استاتیک🔥دانلود تحقیق درباره سيستم هاي خبره🔥دانلود تحقیق درباره تاجر و شغل تجارت🔥دانلود تحقیق درباره تاثیر شناخت سازمان و ایجاد یک سیستم کارا و اثربخشی آن🔥دانلود تحقیق درباره تفاوت عجب و غرور🔥دانلود تحقیق درباره تفاوت بین نسخه‌های ضد ویروس🔥دانلود تفسیر سوره تکاثر🔥دانلود تحقیق درباره تغذیه در پیوند کلیه🔥دانلود تحقیق درباره تحلیل کامپیوتری سازه‌ها🔥دانلود تحقیق درباره تحلیل فرایند عفو مجنی علیه در پرتو مبانی فقهی و اصول حقوقی🔥دانلود تحقیق درباره تمدن ايلام🔥دانلود تحقیق درباره زندگینامه سهراب سپهری🔥دانلود تحقیق درباره كره زمين 🔥دانلود تحقیق درباره تكنيك ها وزبانهاي برنامه نويسي هوش مصنوعي 🔥دانلود تحقیق درباره زبانهاي برنامه‌نويسي در هوش مصنوعي🔥دانلود تحقیق درباره نصب و نگهداري ماشين آلات صنعتي🔥دانلود تحقیق درباره طراحی بانک های اطلاعاتی 🔥بسته ویژه جعبه ابزار موفقیت🔥آموزش جستجو صحیح و هدفمند در گوگل
پاورپوینت چرا کیفیت متشکل از 12 اسلاید ، در قالب پاور پوینت قابل ويرايش و اماده ارائه بخشی از محتوا :: چرا کیفیترهبران تجارت بین المللی خیلی بیشتر از قبل درک کرده اند که باید دسته به اقدام قطعی در جهت نگهداری موقعیت خود بعنوان یک عرضه کننده کالا وخدم|31013553|اِی اف-afo|پاورپوينت چرا کیفیت
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوينت چرا کیفیت هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

پاورپوینت چرا کیفیت
متشکل از 12 اسلاید ، در قالب پاور پوینت قابل ويرايش و اماده ارائه

بخشی از محتوا ::
چرا کیفیترهبران تجارت بین المللی خیلی بیشتر از قبل درک کرده اند که باید دسته به اقدام قطعی در جهت نگهداری موقعیت خود بعنوان یک عرضه کننده کالا وخدمات (سرویس)در جهان بزنید.
تعداد زیادی از شرکتها (سازمانها) درتغییر وریه به مدیریت و فرآیندهای کار خود به نفع آنهایی که بیشتر در برآورد نیازها وانتظارات مشتری موثرند اقدام کردند این درس بزرگ ودراثر عدم رهبریت اقتصادی از دسته رفته ممالک گرفته شده نهایتا ًکیفیت درحال دریافت جایگاه واقعی خود است.
تاریخچه : بهد از جنک جهانی دوم اقتصاد به تاریخ مدرنی راه یافت، بطوری که مصرف کنندگان به یک نظم و آرایش کامل انتخاب و خدمات دست یافتند(شکل 1-1)از بودن نسبی بازرا بین المللی بروری شرکت های خارجی این مفهوم را برداشت که بصورت فزنیده رقابت شدید در بین کالاهای اقتصادی بادرجات دستمزد کمتر تولیدایجاد شده است.ازنظر اقتصادی این نوید دهنده هزینه کمتر سرمایه ای در اقتصاد وبکارگیری روش های دیگر اداری از نقطه نظر اقتصاد شاغلین است.
این شرایط با این واقعیت که مصرف کنندگان در سطح جهان آن کالاها وخدماتی را انتخاب می کنند که کلیه انتظاراتشان را برآورد کند همراه گردید.
این به آن معنی است که مدیران بایستی روش های مدیریت خود را به طریقی عوض کنند تا در بازار باقی بمانند.وملتها بایستی در حفظ و نگهداری استاندارد، در زندگی خود کوشا باشند.
این بدان کعنی است که مشکل صنعت نیز یک حادثه اتفاقی نیست که بگوئیم، زمان آنرا خود تصحیح خواهد کرد، بلکه یک علامت سیستماتیک منتشر شونده است که با انجام کار سخت شکست خورده قبلی قابل تصحیح نیست، ومابایستی با محیط اقتصاد نو که با آن روبرو هستیم، خود را تطبیق دهیم.فسلفه های مدیریت کیفیت : 1- اصول مدیریت دیمینگ تابلوی 1-1 اصول مدیریت دیمنیگهفت مرض مرگبار نبودن ثابت در اهداف تاکید بر منافع کوتاه مدت ارزیابی کارائی میزان شایستگی یا مرور سالیانه جابجائی مدیران مدیریت بر اساس ارقام قابل مشاهده هزینه های زیاد ترمیم هزینه های زیاد خسارت چهاراصل دیمینگ: تدوین بیاینه اهداف ومقاصد شرکت یا سازمان و بالاغ آن به همه کارکنان میدریت باید مستمر پایبندی خود را به این بیانیه ظاهر کند.یادگیری فلسفه جدید تسوط مدیارن ارشد و سایرین.فهم منظور بازرسی ،برای هبود فرایندهای وکاهش هزینه خاتمه عملکرد تجارت تنها بر اساس تکیه بر چسب قیمتها بهبود مداوم برای همیشه سیستم ها در تولید و خدمات برقراری کردن آموزی (برای مهارت)برقراری رهبری و تعلیم از بین بردن ترس، ایجاد اعتماد، خلق جوابداع (تغییر)بهینه سازی کوششهای تیمها، گروههاف بخشهای ستادی در جهت اهداف و مقاصد شرکت حذف فشار از نیروهای کار حذب سهمیه عددی تولید، د رمقابل فراگیری و برقراری متدهای بهبود شکستن سدهائی که غرور کاری( استادی) را از بین می برد.ت